Passar dig som vill lyckas online, ligga i framkant och ses som en auktoritet på ditt område så dina kunder bara säger wow när de kommer i kontakt med dig och det dom får som kunder hos dig.
Tänk dig en automatiserad kundresa genom hela processen att jobba med dig. Från att de betalar till att de får tillgång till material och vägledning genom hela arbetsprocessen till avslut. Som tack vare en fantastisk kundresa vill hänga kvar hos dig.
- Seth Godin
Här låter du dina presumtiva kunder lära känna dig så att de får en känsla för vem du är och vad du står för. Här gäller det att du visar vem du är så att du attraherar rätt kunder.
Det här går att göra på flera olika sätt. Vad du ska erbjuda kommer an på vad du är bäst på och vad som känns naturligast för dig.
Nu är det dags att fördjupa kontakten och bjuda på ännu mer av vem du är och vad du står för. Håll inte tillbaka, det gäller att rensa bort de som inte är rätt för dig. Tro inte att du kan hjälpa alla utan fokusera på de som verkligen kan få resultat genom att jobba med dig.
Oroa dig inte, jag hjälper dig att ta fram det här genom att ställa några väl valda frågor till dig. För blir det här fel så blir det så jobbigt sen när de som minglat klart har bestämt sig för att jobba med dig.
Många av er har det här klart, andra behöver hjälp att paketera det här på ett sätt som gör det väldigt aptitligt att anlita dig.
Vad ska ingå, vad ska vara tillval och hur jobbar du mest effektivt. Här är det möjligt att vi tittar på hur du kan leverera delar av det du gör som en kurs eller coaching i grupp. Det viktigaste av allt är att det ska vara enkelt att köpa och enkelt för dig att leverera ditt guld.
Nu är det dags för leverans, vad kan du automatisera för att dina kunder ska älska att jobba med dig UTAN att det kräver mängder med merarbete från dig och ändå kännas genuint för kunden?
Den här delen vill vi göra så bra så att dina kunder verkligen vill köpa fler kurser, mer coaching, retreats eller VIP-dagar av dig.
- Seth Godin
Vem är du och vad gör dig unik? Du kanske inte vet det än, men tillsammans tar vi reda på det. Det här är grunden för din branding och ditt budskap.
Nu behöver jag veta vem din kund är. För vem är det vi ska attrahera med både dina texter, bilder och tjänster. Vilka problem har de som du kan lösa?
För att kunna skapa hela kedjan av händelser och integrationer med andra system som du redan använder behöver jag få tillgång till de systemen.
Jag har tittat på det du har berättat och vi ses för att prata igenom vilket av mina paket som passar dig allra bäst. Vad behöver du och vad ska vi börja med?
Nu när jag har alla delar för att sätta ihop din story med dina erbjudanden så kan jag skapa den allra mysigaste kundresan för dina kunder.
Jag levererar det vi kom överens om och visar dig hur du använder allt. För att du inte ska glömma det så får du även tillgång till videos hur allt fungerar.
- Ben Quayle
Digital strateg och lanseringsexpert
Jag hjälper coacher, konsulter & föreläsare att öka sin omsättning genom att automatisera sin försäljning online. Det gör jag genom att verkligen visa att du är en auktoritet så att du kan ta bättre betalt, attrahera nya kunder genom att annonsera på Facebook eller LinkedIn.
Ja mycket mer än så förstås men det ger dig en idé om vad jag kan hjälpa dig med.
Jag har hjälpt både coacher, affärsutvecklare och konsulter inom mängder med områden sen jag startade mitt företag 2008.
Nu är det din tur att få min hjälp!
- Anette Tandberg
Egen företagare sen 2008 och helt online sen 2015
Jag är i grunden systemvetare och har jobbat inom IT sen 1998. Jag började som en webbyrå och gick sedan över till att utbilda företag i hur de skulle sköta sin digitala marknadsföring. Redan 2010 levererade jag delar av mina kurser online. Men helt och hållet sen 2015.
Hur håller jag mig ajour? Det rör sig om många kurser och konferenser inom ämnen som Onlinekurser, Facebook-annonsering, Marketing automation och lead generation.
Jag skulle tro att jag investerat över en halv miljon ja antagligen lite mer i kurser under de senaste 5 åren. Jag älskar verkligen att lära mig nya saker och vässa min kompetens så att jag kan hjälpa mina kunder med det senaste inom branschen.
- Hans Korduner